Co nového

10.08.2013 22:33

Jsem ostuda a dlouho jsem tu nebyla :) Tudíž není nic jednoduššího než to napravit :)

Takže co máme za sebou... začneme od konce.

Angie se zůčastnila voříškiády v Pohořelicích, už potřetí za sebou. Bohužel s nabranými kily se nám v kruhu moc nedařilo, volnou disciplínu jsme vzhledem k velké konkurenci vynechaly... (opravdu jsem nechtěla soupeřit s naším Bang! s takovou konkurencí dogdancingu :) ). A mluvit tu i aportu párku radši ani nebudu... Anginka je jak kyselina, takže taky nic :D . Nicméně odcházíme středem a budeme se snažit napravit to příští rok, a když to nevyjde, tak další a další :) jednou se to povést musí, ne?

Ani zbytek smečky nezůstal opomenut, Grímma se zúčastnil Šaratického voříška, kde byla i přehlídka psů s PP. Proč to nezkusit že. Organizace akce byla super, a musím říct, že příští rok určitě pojedeme zase. Ikdyž jsme si letos odvezli jen pohár za účast a spoustu, ale fakt spoustu drobných cen. Grímma je prostě ještě nevycválaný mladík, a tak nevydrží stát na jednom místě, a byl převálcován staršími, nabušenějšími a zkušenějšími. To nám ale vůbec nevadí, brali jsem to spíš socializačně, a jsme se vývinu, takže jim nakopeme zadky příště, o tom žádná :).

 

Grimmeček je totálně v pubertě, háravá, nebo jakákoli fena je středobod jeho vesmíru, kam se hrabe panička. Naštěstí mozek čas od času ještě funguje, takže si vzpomene i na to, co znamená povel Ke mě!, děsím se okamžiku, kdy si nevzpomene :D Stal se z něj frisbee maniak, jak vidí talíř, vyskakuje, a těší se až mu ho hodím, takže odměňuju jak blázen. Další pro mě super věc je ta, že našel zálibu v honění kusů hroud/hrud? no prostě jak je zorané pole, hážeme hroudy hlíny a on je "loví". Ikdyž kvalit strejdy Dexíka ještě zdaleka nedosahujeme. Výcvik pokračuje, a zoufale potřebujeme trénovat odovlání od cizích psů, chlapec se chce prostě kámošit skoro s každým psem, ikdyž ne každý hafan o to stojí...

Angie bojuje s kily. Po kastraci nabrala a nějak se nám nedaří to dát dolů, ale snažíme se co to dá. V krmných dávkách odpadly přílohy jako vločky nebo těstoviny, a nahradila je zeleninka. Dávka masa je pokrácená, trošku problém mi ale dělá odhadnout dávku spolu s ňamíčkama při výcviku. Ale chodíme teď v létě na dýl ven, takže ono se to nějak srovná. Jinak odpadlo nám sice štěkání na běžce a cyklisty, jinak ale hysterie pokračuje dál. Tudíž se na tom snažíme zamakat. Další věc je ta, že se z ní stává dost samostatná jednotka, asi žárlí na Grimma, protože ten je ve výcviku trochu upřednostňovaný. Prostě najde si svoje, a pak nereaguje, dělá že mě neslyší. Což mě dovedlo k myšlence změny režimu, už jsem to měla asi udělat dávno...

Jinak samozřejmě, Angie oslavila na začátku srpna 3 roky. Dostala kost :) jelikož hračku by jí hned zabavil velký bratr, je kost vděčnější dárek

A za pár dní má Grimm rok. Utíká to jako blázen... :)