Coursing v Židlochovicích

14.08.2013 23:01

Máme za sebou první zkušenost s coursingem (pro ty, kdo netuší... cs.wikipedia.org/wiki/Coursing). První týden v srpnu se konal víkendový coursing v Židlochovicíh u Brna, akci zorganizoval náš kynologický klub, samotné běhání pak uskutečnila naše CHS Roztocká hvězda a její Coursing team. Sešlo se hodně hafanů s páníčky, panovala super atmosféra. Počasí bylo sice až moc tropické, ale i tak jsme si myslím všichni celý víkend moc užili.

Grimm se ukázal jako závislák na paničce, uběhl za návnadou asi 20 metrů, pak zjistil, že já tam nejsem, tak se zase pěkně vrátil zpátky. A to jsem myslela, jak mu to půjde, musím začít nějak trénovat :). Nakonec mu pustili kámošku, šílenkyni do coursingu, Bagginku, a Grímma letěl co mu síly stačily. Samozřejmě za fenou. Ale na unavení to stačilo. Ikdyž pyšně musím říct, že měl na trase pár záblesků, kdy fakt lovil a na fenu kašlal. Takže je to tam, jen to musíme najít :).

Oproti tomu Angie natrhla bráchovi zadek. Nepotřebovala žádnýho parťáka, a jala se střapec po chvíli honit sama. Dala ale bohužel jen půlku krátké trasy pro začátečníky, protože pak uviděla u plotu lidi, a prostě si to šla obhlídnout. Ale za střapcem šla, kousala do něj jak divá. Já se teda jako cíťa přiznám, že jsem měla slzy na krajíčku, protože jsem vůbec netušila že se rozhýbe, v tom vedru, s tím svým kožichem a těma kilama navíc. Ale ona byla jak drak a najednou byla jako štěňátko :).

Takže, ikdyž nemáme skoro žádný samostatný plný běh, typu start-cíl, i tak jsem spokojená :)

 

Foto z akce můžete vidět zde a druhý den je zdokumentován zde.