Je cosi shnilého ve státě brněnském...aneb aby určitým lidem ruce uhnily

19.03.2013 21:18

Máme za sebou první zkušenost s nastraženým otráveným masem.... a zároveň doufám, že i poslední.

Šla jsem s Grímmou z procházky, venku krásně sníh, tak jsem využila volna a šla ho utahat házením sněhu na pole, aby pak doma neotravoval maroda... A jak jsme se vraceli, malej na stopovačce, procházeli jsme mezi barákama, Grimm začal žrát něco pod stromem...letím k němu, bohužel nebyla jsem dost rychlá tak ani ruka v tlamě nepomohla a jen jsem viděla jak kus masa mizí v krku... říkám si.. hmm, maso? To se mi snad jenom zdálo, ne? Koukám kolem a vidím další podezřelej kousek zapadanej sněhem... odhrnu ho botou a zatrne mi... kuřecí prsa...venku? Pod stromem? V tu chvíli mi hlavou letí tisíce myšlenek ale jen jedna je hlavní - Sakra bylo to nastražený a je to otrávený!

Takže fofr.. hnala jsem ho domů, vystreslá jako nikdy, chudák nechápal proč si nemůže očuchat každej roh... Doma rychle tašku, a tradá. Věčnost než jel trolejbus, naštěstí tramvaj jela hned, ale samozřejmě, v půlce cesty jsme narazily na tramvaj před náma, co se rozbila, fakt zákon schválnosti, takže pěšky...

Na veterině jsme byli v rekordním čase, od sežrání masa necelou půl hodinku a klepeme na dveře, hnedka ježiši honem pojďte... a už to začalo... peroxid, byly to aspoň čtyři injekce... Grímma chudák nechápal, nechtěl...

Já na nervy, samozřejmě, vyklepaná.... ani ne za tři minutky malej vyhodil veškerej obsah žaludku...vylítlo maso a spooousta hnoje z pole.. :)

Naštěstí maso nebylo natrávený, takže uf, moc se mi ulevilo, nevěděla jsem jestli mám brečet nebo se smát. Po injekci, kterou snášel snad hůř než ten peroxid jsme se pomalu vydali domů. Zbytek dne chudáček prospal.

Já ještě pak na doporučení volala policajty, ale jelikož maso co leželo vedle jsem odnesla, což jsem prý neměla (to jsem to tam jako měla nechat ležet pro dalšího psa?!?) mi bylo sděleno, že teda posílí hlídky... doufám že aspoň to udělají.

Jako ponaučení samozřejmě mám, ode dneška na procházku na volno/stopovačce jedině s náhubkem, a Angie taky, ať náhubky nesnáší jak chce... za ty nervy to nestojí. Upřímně...za tu hodinu jsem zestárla o několik let..

Uznávám že jsem náhubek měla vzít už dřív, na druhou stranu, kdyby lidi nebyli násilný nesnášenlivý hovada, nemuselo se to stát vůbec... Prej pán tvorstva, pche. Za tohle by lidstvo fakt zasloužilo, nemám slov...

Hlavně mě štve to, že my, normální pejskaři, co po psovi uklízí a snaží se psa vychovávat, to odneseme za ty, kteří na to dlabou, naštvou nějakýho takovýho magora tím, že se mu cizí pes vydělá na zahradu a co pak? Následuje situace jako tato... Ovšem samozřejmě, takhle se přece chová civilizovanej člověk, který má rozum... jde a rozhazuje otrávený věci, fakt paráda.

Nebudu se v tom dále babrat, jsme v pořádku a to je pro mě hlavní, a jsem teď jako ostříž...

 

Travičům zmar a hlavně ať jsou psiska v pořádku a zdraví