Mantrailing

22.04.2014 20:14

Celý minulý víkend se nesl ve znamení mantrailingu. Tentokrát jsem vzala na trénink i Angie, aby nebyla doma sama a taky si to zkusila. Trénovali jsme na úžasných loukách v Žebětíně a moc jsme si to všichni užili hlavně ve společnosti úžasných lidí a pejsků :)

Angie si na začátečníka vedla moc dobře, ze začátku viděla kladeče odbíhat a rychle pochopila co se po ní chce a pro kladeče si s přehledem došla. Jediným problémem byla vyšší tráva, takže neviděla pořádně kam jde a skákala na louce jako gumový medvídek :) Potom už chodila na slepo a vždycky si vedla náramně.

Grimm jako zkušenější dostal po rozehřátí složitější trasu s falešnými kladeči, poradil si s tím na výbornou. Opět jsem mu to ale zkazila já, práce se stopovačkou mi prostě pořád nejde. Všichni ostatní tedy na mě viděli příklad jak se to nemá dělat.

V neděli jsme se opět sešli ve velkém počtu a těšili se na další cvičení. Bylo krásné počasí, na louce bylo plno rozkvetlých pampelišek a tak jsem se učila plést věnečky. V mém věku už možná pozdě ale přece :)
Psíci krásně pracovali, ať už šlo o nováčky, zkušenější, nebo ostřílené borce.
Grímma mě tento víkend příjemně překvapil, protože při hledání chodil jistě a ikdyž jsem ho brzdila nic si z toho nedělal a všechny moje chyby dorovnal svou šikovností. Mám z něj radost protože je na něm vidět pokrok a hlavně ho to baví.

Děkujeme všem zúčastněným za krásný víkend!