Psí pojetí aneb Jak pes vnímá

18.05.2014 22:49

Zúčastnila jsem se velmi poučné přednášky, o čem byla, vypovídá název :) Přednášku vedla Terka Hladká a pokud budete mít možnost se zúčastnit, neváhejte.
Každý, kdo má psa a chce aby se měl co nejlépe, měl by se snažit mu co nejvíce porozumět, a tahle přednáška vás dokáže "nakopnout" správným směrem.

Dozvěděla jsem se plno věcí, jako že moje "smečka" vlastně smečka vůbec není, protože psi utváří smečky jen za účelem získání jídla, bezpeční apod. a to všechno u mě vlastně mají, tudíž není třeba zakládat smečku. Je to spíš takové soužití- A to, že vy musíte být alfa smečky tím pádem také padá. Psi neutváří smečku s jinými živočišnými druhy... :)
Na přednášce jsme slyšeli plno příběhů naštěstí se šťastným koncem, ikdyž začátky byly smutné a jak se říká, cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly.
Nechci se tu rozepisovat o všem, co na přednášce zaznělo, ale jak už jsem napsala, lidi, snažte se svým psům porozumět. Nedejte na své okolí, když vám říkají, že je to "jen pes", je to parťák, který s vámi sdílí život a tak se snažme mu ho udělat co nejlepší.

Neošklebujte se nad výrazy jako konejšivé signály nebo pozitivní motivace, má to opravdu svůj smysl a jak jednou uvidíte, jaký dopad to na psa má, nebudete chtít jinak.

Mějte proto mysl otevřenou :)